Vásárlási tudnivalók

Kínálatunkban elsősorban az AK-Interactive spanyol festékgyártó termékei, valamint műanyag makettek, és azok kiegészítői találhatóak meg. Ezek a termékek kizárólag webáruházonkon keresztül rendelhetőek meg.

 

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: +3670-3209946 (munkanapokon 08-17 óráig), illetve info@makettshop.hu.

Ha a vásárlás összege eléri a bruttó 30.000 Forintot, házhozszállításnál a szállítási díjat teljes mértékben átvállaljuk. Ezen összeghatár alatt a szállítási díj teljes mértékben a Vevőt terheli, ennek összege 1.400 Forint.

Postán maradó csomagként amennyiben a vásárlás összege eléri a bruttó 10.000 Forintot, a szállítási díjat szintén teljes mértékben átvállaljuk. Ezen összeghatár alatt a szállítási díj teljes mértékben a Vevőt terheli, ennek összege 990 Forint.

A szállítási díj kizárólag magyarországi cím esetén érvényes.

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudok rendelést leadni?

Rendelést csak a webáruházon keresztül lehet leadni, telefonos megrendeléseket nem fogadunk el.

 

Honnan tudom, hogy az adott termékből van-e raktáron?

Webáruházunk felületén csak a raktáron lévő termékek vásárolhatóak meg. Amely termékek jelenleg nincsenek a raktárunkban, azok a termékek nem rakhatóak kosárba, és nem is vásárolhatóak meg. Bizonyos termékeknél előrendelhető felirat található, ebben az esetben a termék adatlapján megtalálható a várható beérkezés időpontja. Webáruházunk adatbázisát folyamatosan frissítjük, ennek ellenére alkalmanként előfordulhat, hogy egyes termékek tévesen szerepelnek az oldalunkon, és kiszállításuk jelenleg nem lehetséges. Ebben az esetben a megrendelésed beérkezése után haladéktalanul értesítünk, és egyeztetünk a további teenedőkkel kapcsolatosan.

 

Hogyan használhatom az oldalt?

Az oldalon található termékek böngészéshez nem szükséges a regisztráció. Webáruházunkban a vásárláshoz sem szükséges a regisztráció.

 

Mennyibe kerül a szállítási díj?

Ha a vásárlás végösszege eléri a bruttó 30.000 Ft összértéket, akkor a szállítási költséget teljes mértékben mi álljuk, 30.000 Ft vásárlási összérték alatt a szállítási költség a vevőt terheli, amely 1.400 Ft-tal növeli meg a rendelés összértékét.

Ha a vásárlás végösszege eléri a bruttó 10.000 Ft összértéket, akkor a postán maradó csomagok szállítási költségét teljes mértékben mi álljuk, 10.000 Ft vásárlási összérték alatt a szállítási költség a vevőt terheli, amely postán maradó csomagok esetében 990 Ft. 

A szállítási díjak kizárólag magyarországi szállítási címek esetén érvényesek.

Amennyiben átutalással kívánod megrendelni a termékeket, úgy nincs pluszköltséged, abban az esetben viszont, ha utánvétellel szeretnéd megkapni őket 220 Ft utánvét díj költséggel kell számolnod, ami a megrendelés véglegesítésekor minden esetben hozzáadódik a rendelt termékek összértékéhez.

 

Mennyi idő alatt kapom meg a rendelt terméket?

Megrendelésed beérkezése után a szállítási folyamat azonnal elkezdődik, és a visszaigazolás után 1-3 munkanapon belül meg is érkezik hozzád. Az előrendelhető termékek esetében mindig tájékoztatunk a kiszállítás várható idejéről.

 

Mit jelenetenek a hűségpontok?

Regisztrálj webáruházunkban, és a megrendeléseidben szereplő termékek után ajándékpontokat írunk jóvá a virtuális egyenlegeden. Minden egyes ajándékpont egy Forintnak felel meg. Az ajándékpontjaidat bármikor beválthatod bármely termékünkre. 

 

Mikor kapom meg a hűségpontjaimat?

A vásárlásod után járó hűségpontok a csomag átvétele, és kifizetése után íródnak jóvá a regisztrált fiókodban.

 

Milyen költség terheli még a termékek árát?

Az oldalon található termékek árai már tartalmazzák a 27%-os ÁFA-t (ez könyv és folyóirat esetén 5%), más adó, vagy csomagolási költség már nem terheli a vásárlót.

 

Ki és mikor kézbesíti a csomagot?

Webáruházunk megrendeléseit a Magyar Posta és a GLS kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik a 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőséged) munkahelyi címet megadni. Az MPL futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, sikertelen kézbesítés esetén a csomagot letétben hagyja a legközelebbi postahivatalban. Postán maradó, vagy Mol postaponton maradó csomagok esetében  a kiválasztott címen vehető át a megrendelés. A csomag feladásáról e-mailben minden esetben értesítést küldünk.

 

Van-e lehetőség személyes átvételre?

Mivel kizárólag online üzletet üzemeltetünk, webáruházunkban nincs lehetőség személyes átvétellel történő megrendelések leadására.

 

Mikor kell kifizetnem a csomagot?

Utánvét esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor, a futárnak kell kifizetni. A számlát a csomagban fogod megtalálni. Barion bankkártyás fizetési módnál azonnal, bankkártyával tudsz fizetni, átutalásos fizetési mód esetén e-mailben fogunk értesíteni az átutaláshoz szükséges információkkal.

 

Sérült a csomag, mit tegyek?

Kérünk, hogy a csomagot kézbesítéskor, a futár előtt vizsgáld meg, a terméken észlelt esetleges sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét, a csomagot pedig ne vedd át. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

 

Hogyan tudok átutalással fizetni?

A megrendelésed beérkezése után e-mailben fogunk értesíteni az átutaláshoz szükséges információkkal. Utalásnál kérjük a megrendelés azonosítóját a közlemény rovatba írni. Amint az átutalás beérkezik a folyószámlánkra, a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak. Amíg az átutaláshoz szükséges információkat nem küldjük el neked e-mailben, addig ne utalj!

 

Hol találom az ügyfélszolgálat elérhetőségét?

Az oldal fejlécében, az "Áruház információ" menüpont alatt megtalálod a telefonszámot és az e-mail címet is.

 

Rendeléshez miért kell telefonszámot és e-mail címet megadnom?

A rendelések teljesítése teljesen automatizált folyamat, azonban előfordulhat, hogy a termékekkel, vagy a szállítással kapcsolatban kommunikálnunk kell veled, aminek elsődleges formája az e-mail, másodlagos pedig a telefonos egyeztetés.

 

Nagyon várom a csomagom. Hol érdeklődjek, ha szeretném megtudni, hogy mikor érkezik?

Az e-mailben küldött csomagszám alapján az alábbi linken, a Magyar Posta nyomkövető rendszerében tudsz tájékozódni a csomagod helyzetéről.

https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

GLS szállítással történő megrendeléskor a GLS saját nyomkövető rendszerén keresztül tudsz tájékozódni a csomagod helyzetéről.

https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

 

Külföldre is tudok rendelni?

Külföldre csak előreutalás után tudunk csomagot küldeni. Ebben az esetben megrendelés előtt érdeklődj a szállítási díjakról valamely elérhetőségünkön.

 

Mennyi ideig tart nyitva az üzlet?

Mivel hagyományos értelemben vett boltot nem üzemeltetünk, mindössze ügyfélszolgálati irodát, ezért a nyitvatartásunk is kellően rugalmas. Mivel nem tartózkodunk egész nap az irodában, a megrendelések átvétele előtt minden esetben telefonos egyeztetés szükséges. Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig 8-17 óráig érhető el az alábbi telefonszámon: +3670/3209946

Minden jog fenntartva - Makettshop